so polish nagellack

I dag var jag på kursen för det nya lacket från Proffesionails So Polish, och herregud vilket snyggt resultat det blev.
Kan verkligen rekomendera denna Lackbehandling till er som inte vill ha gele naglar, ett otroligt snyggt, glansigt naturligt resultat som dessutom stärker din nagel och det bästa av allt det sitter garanterat i 14 dagar utan att flagna.

Så ring och boka tid nu!
Jag kan erbjuda dig ett snyggt lack som jag lovar håller och är lika glansigt efter 14 dagar.
070 225 26 03


Här har vi Emelies naglar soom vi gjorde på kursen i dag.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hur mycket kostar det? :)

2011-11-10 @ 20:52:31
Postat av: madde

hej! jag tar 250 kr nu i introduktions pris! sen kommer det att kosta 325kr :) mvh madde

2011-11-17 @ 09:23:20
URL: http://maddesnagelstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0